Kl 17.00
S5, A11: Martha måste tampas med sina känslor när hon inser att Logan inte försökte rädda henne. Jack åker hem till Christopher Henderson på jakt efter ledtrådar. CTU skyndar sig för att stoppa en nervgasattack på ett stort sjukhus.