S1, A18: Medan Jack tar upp jakten på de kvarvarande skyttarna blir han tvungen att samarbeta med en agent från CTU som hyser gammalt agg mot Jack. Senator Palmer måste bestämma sig för vad han ska göra med det viktiga bevismaterialet kring mordet på Ferragamo som Keith har tagit fram.