Kl 19.00
S3, A7: Jack hålls fången och tampas nu med ett narkotikaberoende. Michelle planerar att besöka Tony på sjukhuset. Därför låter hon Gael hoppa in för henne på CTU, omedveten om hans terroristkopplingar.