Kl 20.00
S7, A13: General Juma tar sikte på Vita huset. President Taylor måste handskas med ett utrikespolitiskt dilemma. Hjältemodiga uppoffringar begås. Antalet dödsoffer stiger. Jack Bauers ansträngningar för att avslöja konspiratörerna i regeringen får förödande konsekvenser.