S5, A15: Jack Bauer förhör den senaste länken till terroristernas ledare, Bierko. Det leder till chockerande avslöjanden. Konflikten mellan CTU och representanter från inrikessäkerhetsdepartementet trappas upp. Terroristerna kommer med hot om en större attack.