S8, A6: Agent Walker konfronterar sitt smärtsamma förflutna i ett försök att förhandla sig fram till ett avtal med en hänsynslös vapenhandlare med många kontakter. Dana Walsh kommer på en plan som underlättar hennes situation. Taylor blir omskakad när fredsavtalet riskerar att gå om intet.