S3, A9: Viruset går att köpa till ett pris av en miljard dollar, och Jack och bröderna Salazar hamnar i ett budgivningskrig med en annan potentiell köpares representant. Den personen visar sig vara någon från Jacks förflutna. President Palmer får reda på att Wayne har haft en affär med frun till hans främsta anhängare, som nu begär att Wayne ska bli avskedad.