S5, A16: Jack och Wayne hittar en källa i Logans regering som sitter på information om mordet på Palmer. Situationen blir komplicerad när de får reda på att Henderson har en hållhake på henne så att hon inte ska avslöja något. Audrey blir tvungen att välja mellan Chloe och Buchanan då inrikessäkerhetsdepartementet tar över befälet på CTU.