S8, A7: Efter att ha avvärjt mordförsöket på president Hassan blir Jacks dag än mer intensiv då han arbetar under täckmantel med Renee Walker för att säkra kärnmaterialet. FN samlar återigen de internationella delegaterna medan president Taylors välvilja ifrågasätts. Det blir en kamp mot klockan för CTU.