S3, A10: Då Jack fortfarande jobbar under täckmantel torterar bröderna Salazar Chase för att pressa honom på information om CTU:s planer att säkra viruset. Palmers presidentskap saboteras av en före detta anhängare som vill att Wayne blir avskedad. För att handskas med situationen ber Palmer om hjälp från oväntat håll.