S1, A5: Sarah, Josh och Ali försöker hitta Shellys make Ed, som har försvunnit, men går istället vilse i sitt eget förflutna. Ali kan inte längre hålla Mauras hemlighet från Josh, som blir tappar fattningen. När Maura stöter på en familjevän försvarar hon sin nya identitet.