The Walking Dead: World Beyond Konsekans
S2, A1: Hopes engagemang för framtiden sätts på prov, vilket gör att en eventuell återförening kanske inte blir av. Iris och Felix träffar en ny grupp. Häpnadsväckande saker avslöjas.