The Good Wife Krasch
S1, A5: Alicia och Will har bara 72 timmar på sig att bevisa att en godstågkrasch orsakades av tågbolaget och inte av ingenjörerna, i ett försök att se till att änkorna får makarnas pension. Samtidigt är Alicia och Jackie oense om huruvida barnen ska få träffa pappa i fängelset eller inte.