S1, A5: Vid 15 års åldern går Pedro igenom en svår tid av rehab-behandlingar. Som vuxen och förkrossad av en förlust, tar hans drogmissbruk över. Hans vänner är oroliga att han kommer överdosera. 1970 tar en ung Victor en risk och gör ytterligare en leverans åt knarkkungen Ribeiro.