S2, A4: Eve, Gavin och de andra försöker beslagta en last med svart sten för att få tillgång till den mystiska byggnaden, där de tror att de kan hitta ett sätt att få hem Josh och Riley. År 1988 måste Josh och Riley agera snabbt för att hindra Caroline från att ändra tidslinjen.