Teletubbies Kurragömma
S1, A6: Tinky Winky står hela tiden i vägen när Laa-Laa vill titta på blommorna, men Laa-Laa tycker att det är lika kul att titta på Tinky Winky som att titta på blommorna. Teletubbisarna tittar på en film där barn leker kurragömma.