Teletubbies
Tinky-Winky, Dipsy, Laa-Laa och Po skojar och leker i det idylliska Teletubbyland, en värld full av kärlek och skratt.
Tubbykrämsmaskinen gör tubbykrämsbubblor, jättemånga bubblor. / Teletubbiesarna får se när en mormor visar sin dotterson en gammaldags speldosa, och Tinky Winky och Po leker också med en speldosa.