Bing
Bing bor tillsammans med Flopp i ett hus i närheten av en stor fin park. Där leker Bing ofta med sina vänner Soola, Pando, Kajsa och lille Charlie. Det finns mycket att undersöka och lära när man är liten som Bing, men Flopp finns alltid nära till hands för att svara på frågor och hjälpa Bing på vägen.