Kvarlevor
S3, A7: Denise börjar desperat söka efter ledtrådar om sin fästman, medan Alan återigen tvingas komma till Jerrys undsättning. Lincoln Meyer stämmer Jeffrey och Denny upptäcker att han kanske dejtar sin egen dotter.