Kvinnan på flygplatsen
S1, A10: Dr Temperance Brennan och FBI-agenten Seeley Booth reser till Los Angeles för att identifiera en kvinna vars kroppsdelar hittades nära Los Angeles flygplats. De får hjälp av den unga FBI-agenten Tricia Finn, som är lite för ivrig att hjälpa till.