Cold Courage Kvinnan utan ansikte
S1, A3: Lias vän, som fallit offer för sexhandel, kan vara kopplad till mordet på kvinnan utan ansikte. The Studio följer upp en möjlig koppling mellan Frieds kampanj och en högerextremistisk terrorgrupp.