Cold Courage
Ren hud
I London ansluter sig Mari och Lia, två väldigt olika kvinnor med ett mörkt förflutet, till ett team specialister kallat "The Studio". Tillsammans ska de stoppa de som värderar makt över rättvisa.
Trojansk häst
Den karismatiske brittiske politikern Arthur Frieds populism kan vara länkad till The Studios utredning av morden på en muslimsk pojke och en kvinna som av media kallas "kvinnan utan ansikte".
Lias vän, som fallit offer för sexhandel, kan vara kopplad till mordet på kvinnan utan ansikte. The Studio följer upp en möjlig koppling mellan Frieds kampanj och en högerextremistisk terrorgrupp.
Lia infiltrerar Frieds kampanj, men attraherar mer uppmärksamhet än hon hade hoppats. Nina leder The Studio till ett hus där sexslavar hålls fångna. Maris familjehemligheter kommer ikapp henne.
Mari anförtror Lia med en mörk hemlighet från sin barndom. Polisen hittar en till kropp och Lia visar sig känna offret. Att vara nära Fried visar sig vara allt farligare.
En intervju ämnad att avslöja Fried går fel och leder till ytterligare en kvinnas försvinnande. Lia kidnappas under pistolhot, och hennes reaktion är så våldsam att hon själv blir överraskad.