Red Election
MI5-agenten Beatrice Ogilvie varnas för en förestående terrorattack. Beatrice misstänker att den danska Secret Service-agenten Katrine Poulsen är inblandad och gillrar en fälla för henne.
Beatrice och Katrine arbetar tillsammans för att förhindra ett mordförsök på premiärministern. Men kommer Beatrice att kunna lita på Katrine?