The Undeclared War
Saara kan inte förråda sin källa, men Kathy har information som kommer att tvinga henne till det.
Mitt under pågående demonstrationer är Saara förkrossad efter att ha fått reda på identiteten på en mullvad inuti GCHQ.
Saara och Vadim slår sig ihop för att avslöja den dolda koden och försöka förhindra ett krig.