The Plot Against America
Evelyn gör Sandy till ansiktet för "Vanligt folk"-programmet, trots Bess och Hermans motvilja. Krigsoffret Alvin tar ett simpelt jobb och försöker samla sig.
Herman, Bess och Philip försöker acceptera familjens val av egendom och förestående flytt till Kentucky.