The Americans Kyrkornas världsråd
S5, A12: Medan Philip och Elizabeth brottas med ett avgörande beslut, tar Tuan saker i egna händer i Morozov-manövern. Tillbaka i Ryssland kolliderar Olegs utredning med det sovjetiska systemets verklighet.