La Templanza La Templanza - Avsnitt 3
S1, A3: Mauro anländer till Havanna för att leverera pengar till Carola Gorostiza som kommer att bli hans familj genom äktenskap. Plötsligt står han inför ett affärsförslag han aldrig hade kunnat föreställa sig.