La Templanza
La Templanza är berättelsen om Mauro Larrea och Soledad Montalvo, två främlingar vars öden korsas under andra halvan av 1800-talet, då deras liv förändras för alltid. En berättelse om segrar och nederlag, silvergruvor, familjer, vingårdar, vinerier och fascinerande städer vars glansdagar ligger bakom dem.