La Templanza La Templanza - Avsnitt 6
S1, A6: Mauro och Santos anländer till Jerez för att ta över den nyvunna egendomen. Det är här Mauro äntligen träffar Sol som - istället för att be om egendomen som en gång var hennes familjs - ber Mauro om hjälp i ett ärende som gäller liv och död.