S1, A5: Luis död påverkar karaktärerna stort, både på Kuba och i London. Mauro och Gustavo spelar biljard där bådas framtid står på spel. Sol bestämmer sig att hon och Edward måste fly från London till Jerez innan Alan kan förklara hennes man olämplig att sköta familjeföretaget och ta hela familjens förmögenhet.