I rollerna Max Minghella, Anders Holm, Glenn Howerton
S2, A13: Jeremy skickar Mindy, Danny, Peter och Morgan till Los Angeles för att ta en certifiering i kosmetiska injektioner. När de anländer försöker Peter spåra upp sin kärlek, Maria Menounos, och Mindy stöter på Casey.