Lägg den på tallriken!
S1, A7: Med Susies hjälp finslipar Midge sitt nummer på Gaslight. Abe överraskar familjen med en middagsgäst som får Rose att gå i taket. Joel jobbar mot en befordran och kommer på en ny strategi åt företaget. Midge hamnar i blåsväder efter ett möte med en välkänd komiker.