Laglig våldtäkt
S14, A18: När en sportreporter (gäststjärnan Lauren Cohan) anklagar sin kameraman (gäststjärnan David Marciano) för våldtäkt, blir fallet mer komplicerat när hon får veta att hon är gravid.