S3, A22: Familjerna ser fram emot en dag på Disneyland men inget går riktigt som de tänkt sig. Phil får svårt att hänga med Luke på alla berg och dalbaneturer. Mitchell och Camerons lösning på att Lily inte ska försvinna går inte hem hos omgivningen.