Läsare, akta! Goosebumps
S1, A5: Mr Bratt ger Margot en gammal klippbok som han hittat i källaren på Biddle House. När hon bläddrar igenom sidorna skickas hon på en oväntad resa till 1993 då hennes mamma var elev på Port Lawrence High. När Margot gräver djupare i boken får hon veta hemligheter som får skrämmande konsekvenser.