The Resident Last Shot
S3, A15: När Red Rock äntligen slår upp portarna till sitt nya neurokirurgiska center och Nic tvingas arbeta tillsammans med Cain igen, upptäcker hon, tillsammans med resten av personalen, att centret inte är som utlovat.