S1, A4: Mark och Memo gör upp en en plan för att rädda Thomas. Becky anar ingenting. Hon är övertygad om att Mark inbillar sig alltihop. Mamman håller med, och vill lägga in honom på ett psykiatriskt sjukhem. Kommer Mark att lyckas fly?