Goosebumps Le och Dö!
S1, A1: Allt går bra för Isaiah. Han är quarterbackstjärnan som är på väg att få ett fotbollsstipendium och även en av de mest populära killarna i skolan. Men när han hjälper till att ordna en Halloweenfest på Biddle House upptäcker han en gammal kamera i källaren och hans liv börjar förändras när han börjar använda den.