Learning to Fly
S5, A6: Bobby försöker övervinna sin rädsla för bergochdalbanor för att uppfylla sin farfars sista önskan. Andy slår vad med Ellie om att hon inte kan vara trevlig en hel dag. När Jules ljuger för en kund försöker Laurie lära henne om karma.