Sagan om Drakens återkomst Leavetaking
S1, A1: En märklig adelskvinna anländer till en avlägsen bergsby och hävdar att en av fem ungdomar är reinkarnationen av en gammal kraft som en gång förstörde världen – och kommer att göra det igen, om hon inte kan upptäcka vilken av dem det är. Men de har alla mindre tid än de tror.