The Cleaning Lady Legacy
S1, A3: Thony får ett ödesdigert ultimatum av Garrett, vilket kan äventyra hennes sons tillgång till läkarvård. Arman får i uppdrag att samla in stora ”gåvor” till Hayaks dotters bröllop, vilket väcker frågor om hans verkliga roll inom familjen.