Yu-Gi-Oh! Legendary Fisherman, Pt. 1
S2, A19: Joey tar sig an Mako Tsunami och hans gäng med undervattensmonster, lyckligt ovetande om att kortjägarna är på jakt efter honom och att de kommer allt närmare.