Grey's Anatomy Let's All Go to the Bar
S16, A9: Jo blir volontär och får ett samtal att ett barn har släppts av på Station 19. Meredith går vidare med sitt liv efter sitt möte med läkarrådet. Jackson tar ett stort steg i sin vänskap med Vic.