Lie to Me Life is Priceless
S1, A9: Efter att en byggnad kollapsat i en liten stad utanför Washington DC, anställs Lightman för att avgöra vem som bär skulden och upptäcker en massiv mörkläggning. Samtidigt anlitas gruppen av en "dot-com"-miljardär för att avgöra om hans flickvän älskar honom av rätt anledningar.