S1, A10: När Alicia tror att en rasistiska motiv ligger till grund för att en domare skickade ett barn till ett fångläger fördjupar hon sig i frågan och upptäcker en trend som går tillbaka till juni 2008. Dessutom får Diane ett erbjudande att bli en domare.