S1, A6: Under ett åskväder lyckas en pojke fånga en blixt i en glasflaska som en del av ett fysikprojekt, på ett sätt som överträffar hans vildaste förväntningar, men blir chockerad när han förstår konsekvenserna av detta onaturliga tilltag.