S1, A3: Leah ber Shimmer och Shine om lite magisk hjälp, för att rädda Leah och Zacs filmkväll - men de råkar göra filmen verklig, så Leah blir en medeltida prinsessa med en flygande drake som måste tämjas i hennes trädgård!