Lincoln
S3, A8: Alan hjälper Jerry att försvara en ung tjej som är misstänkt för ett mord, men inte ens den anklagade själv vet om hon är oskyldig. Bethanys mor försöker vinna tillbaka Denny, medan Lincoln Meyers behov av uppmärksamhet får honom att agera överilat.