The Americans List
S2, A11: Elizabeth gör en chockerande upptäckt om Kate. Philip förföljer en kontakt för att få information om under radar-verksamhet. Stan fortsätter sin jakt på de sovjetiska spioner som figurerar som vanliga amerikaner.