Live från Damaskus
S3, A15: Lockhart/Gardner leder en grupptalan mot ett mjukvaruföretag som gjorde det möjligt för den syriska regeringen att få amerikanska medborgare att "försvinna." Will står också inför ett hårt beslut under inledningen av åtalsjuryns förhandlingar.